Tämä kirjoitus on julkaistu alkuperin Helin blogissa: Some-kuplassa ja vähän sen ulkopuolellakin
Silti välillä tuntuu, että ajaudun markkinointiväen somekuplaan. Istun seminaarissa ihastelemassa amerikkalaisyhtiön satojen tuhansien budjetilla tekemää Youtube-videota samalla kun tunnen painetta livetweetata, olla läsnä aina ja joka kanavassa. Enkä voi olla miettimättä, eikö jokaista somessa onnistunutta kampanjaa kohden olekin myös aika monta epäonnistunutta tempaisua. Kuka niistä uskaltaisi puhua ja oppia?
(Photo: Flickr: Jay Morgan)
Päätin etsi porukan, joka osaa ja uskaltaa. Maanantaina 26.1. klo 8-9 tarjoamme maksuttoman web-paneelin otsikolla Social Media Case Studies – Always a Success. Really? Paneelikeskustelu käydään rallienglannilla, koska paneelimme on osana kansainvälisen CMAD-tapahtuman ohjelmistoa. Seuraa paneelia livenä tai nauhoitteena tapahtumasivun kautta. Voit lähettää kysymyksiäsi ja kommenttejasi suoraan panelisteille tai hashtagilla #cmadfi (suomenkieliset viestit) ja #cmad (englanninkieliset viestit). Tervetuloa mukaan!
Panelistit
Heli Järvenpää, Viestintäpäällikkö, Algol Group
Contact Heli via
Twitter: @jarvenpaa
Google+
Anssi Huisman, Viestintä- ja markkinointijohtaja, Alexandria Pankkiiriliike Group
Contact Anssi via
Twitter: @anpehuis
LinkedIn
Tom Nuorivaara, Yrittäjä ja muusikko: MadCraft Entertainment Oy, AD assistentti: Fujitsu Finland Oy
Contact Tom via
Anni Uimonen, Online Content Designer at Head Office Finland Oy
Connect with Anni on
Joonas Villanen, Marketing Manager, Dingle / Owner at Advantage360
Connect with Joonas on
Twitter: @JoonasAleksi
LinkedIn
http://joonasvillanen.com
Käsiteltävät teemat:
- Shouldn’t one first determine goals, messages and target groups and just after that decide if social media is a MUST channel?
– Have you met businesses that have made a decision not to invest time into social media because their target groups are not there?
– Have you got examples of organizations that are hard to “storify”.
– Have you noticed an example of use of social media that is easy to identify as one with a 1) reasonable budget, 2) measurable results.
– What are the things that you think will work in social media in the near future?